2010. június 28., hétfő

Pöttyös szatyor

Régebbi Éva magazinokhoz adtak ajándékba bevásárlótáskát, hogy ugye környezettudatosan ne kérjünk a boltban nejlonzacsit. A formáját nagyon szeretem, mert jól lehet bele pakolni, de a fogantyúja elég rövidre sikeredett, így a vállamra nem tudtam felakasztani. Márpedig az jó lett volna, mert a babakocsit nem könnyű egy szatyorral a kézben tolni. A színe eredetileg randa zöld volt (értem én, hogy ez a környezetbarátság színe, csak nem szeretem), ezért nem is szívesen hordtam. Valahogy nem ment a hajszínemhez.


Múltkor az IKEA-ban vettem ezt a fekete pöttyös anyagot, és már láttam is lelki szemeim előtt a vadi új szatyromat. Az évás táskát egyszerűen lemértem, a fülét kicsit hosszabbra hagytam, aztán a pöttyöket passzintva összevarrtam a darabokat. Egy helyes piros ripszszalaggal dobtam fel a fekete-fehér összeállítást. (Vajon mért nem lehet ezt az anyagot piros alapon fehér pöttyökkel kapni? Minden más variáció létezik, csak valahogy pont ez a klasszikus maradt ki.)

Szerintem vidám lett, és ha már cipekedek, legalább jókedvűen tegyem azt.

A bolt felé menet a karomra akasztva üresen még sikkesen lóbálom, visszafelé viszont rengeteg cucc fér el benne, kézben esélyem se lenne elhozni ennyit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése