2013. január 9., szerda

Miben fogok korcsolyázni?

Orsi minden héten lelkesen megy korcsolyáni  az iskolával. Szokása szerint persze nem figyel a dolgaira, ezért aztán a koris nadrágot jól elhagyta. Sebaj, majd anya úgyis varr egy újat.


És már megint milyen igaza lett. Felforgattam az összes Burdát, Ottobre magazint, de nem találtam olyan szabásmintát, amilyet szerettem volna. És akkor megtaláltam ezt az oldalt. 
Csak kinyomtattam a teljesen ingyenesen letölthető mintát, összeragasztottam, kivágtam, és már szabtam is.
 
Mostanában kezdem sajnálni, hogy annak idején utáltuk az oroszt. Most jól jönne. Hat évig tantották, és egy szóra sem emlékszem. Ugyanezen idő alatt persze angolul és németül sikerült megtanulni. No sebaj, azért gugli a barátom.

Az új naci kívül orkán, belül szőrös, és még rózsaszín is. A méret is jó lett. Köszönöm a szabásmintát!

Persze később az iskolában megkerült a régi nadrág is...

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy feltetted ezt az orosz oldalt, én is fogok rajta nézelődni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iagzán nincs mit. Sok jó dolog van fent. Jó válogatást!

      Törlés