2010. május 17., hétfő

Mit keres egy Barbie a hűtőmben?

Orsi kívánságára rózsaszín, hercegnős, habos-babos bulit kellett csapnunk. Na de ki vethetné ezt egy ötéves kislány szemére. Ahogy láttam, a meghívott ovistársainak sem volt ez ellen kifogása, lévén ők is majd mind ötéves kilányok.
Ennek megfelelően a tortának is valami hercegnősnek kellett lenni. Nézegettem itt-ott képeket, és már kezdtem beletörődni, hogy nagy szoknyás Barbie-tortát kell gyártanom, amikor megláttam ezt a fotót: http://www.flickr.com/photos/25863947@N05/2433224264/
Végre nem szoknya! A szárny díszítését egy kicsit másképp képzeltem el, de hogy a szárnyak alkotják magát a tortát, az nagyon tetszett.

Így aztán nekiálltam este feldíszíteni a tortát, és hajnalban még mindig azt csináltam. Különösen a szoknyával szenvedtem, mert a rövid kis sziromszoknya nem felelt meg Orsinak, ő hosszút akart, ezért lett kompromisszumként félhosszú.
Mivel az egész torta nem fért be egyben a hűtőbe, a két szárny meg a baba külön ment a frigóba másnapig. Így aztán valahányszor kinyitottam a hűtőt, mindig meglepődtem, hogy kerül oda egy baba. Ja, a torta!

Másnap délután állítottam össze a szárnyakat és a babát. Sajnos nem vagyok olyan ügyes, mint Andrea, de a gyerekeknek tetszett a végeredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése